Levertijd & Verzenden

Verzending losse boxen en producten

Jouw product wordt z.s.m. verzonden. Is dit op voorraad en voor 12.00 uur besteld? Dan vertrekt jouw pakket dezelfde dag. Via e-mail ontvang je een status update en Track & Trace. Over het algemeen verzenden wij met PostNL.

Is jouw product niet op voorraad? Dan duurt het 1-8 werkdagen tot jouw product verzonden wordt. We houden je op de hoogte. Via e-mail ontvang je een status update en Track & Trace. Over het algemeen verzenden wij met PostNL.

Verzending boxen voor de members

Je kunt member worden voor de 10e van de maand voor de box van die maand. Dus uiterlijk op de 9e moet jouw inschrijving bij ons binnen zijn.  Word je lid voor de 10e: dan doe je mee voor die maand box. Je betaalt de eerste keer handmatig via iDeal. De maand erop wordt het bedrag voor die maand automatisch geïncasseerd.

Wij verzenden na de 10e van de maand de boxen naar onze members. Dit doen wij meestal op de maandag, zodat je jouw box voor het weekend in huis hebt ; -)

Word je lid vanaf de 10e. Dan doe je mee voor de volgende maand. De maand daarop wordt er automatisch geïncasseerd.

We versturen altijd een berichtje met track&trace. Via PostNL of DHL for You als het een pakket is. Via Fietskoeriers.nl als de box van de maand via de brievenbus naar binnen past.

Praktisch voorbeeld aanmelden

Bijdrage verzendkosten

Wij vragen een bijdrage van € 3,95 in de verzendkosten voor NL en € 6,95 voor Belgische members. Bestel je een los DIY pakket? Orders boven € 50,- worden gratis verzonden. 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL of PostNL. Past het pakketje door de brievenbus? Dan maken wij gebruik van Fietskoeriers.nl.

Brievenbuspakketjes: Al onze brievenbuspakketjes verzenden wij met track&trace via Fietskoeriers.nl. Je ontvangt via Fietskoeriers.nl een email met informatie over de track&trace. Handig is dat je dus niet zelf thuis hoeft te zijn of op het werk / in het bedrijf om het pakketje te ontvangen.

Particulier/consument pakket: De pakketten worden verzonden met DHL for you of PostNL. Er zijn 1 of 2 afleverpogingen. Lukt het de eerste keer niet om het pakket thuis af te leveren, of bij de buren, dan ontvang je een uitnodiging om een moment te plannen voor een andere dag. Mocht dit niet lukken, dan komt het pakket naar een DHL service punt of PostNL punt. Per mail wordt je hiervan op de hoogte gesteld, plus een briefje in de brievenbus.